Pogoji poslovanja
POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji
so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi
priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Nakup je možen le v
slovenskem jeziku.
CENE IZDELKOV
Vse cene v
katalogu so v EUR in že vključujejo 22% davek na dodano vrednost. Prodajalec
jamči, da se cena artikla od nakupa do dostave ne spremeni.
ROK VELJAVNOSTI PONUDBE
Če ni drugače določeno pri opisu izdelka ponudba velja do razprodaje zalog. Po razprodani zalogi je izdelek umaknjen - ni viden v ponudbi ali pa je označen z ceno 0,00€.
KVALITETA IZDELKOV
Dobavitelj
zagotavlja, da so vsi izdelki izdelani iz kvalitetnih surovin ter da so
slovenskega porekla, saj so vsi izdelki izdelani v lastni proizvodnji.
NAČINI PLAČILA
·
PO POVZETJU
Kupnino
izročite poštarju ob prevzemu paketa. Strošek dostaven je že vračunan v skupno
ceno naročila.
Strošek
priprave paketa in poštnine znaša v primeru pošiljanja po povzetju (odkupna
pošiljka) 6,50€
Trenutno ni
možen nakup oziroma plačilo blaga, poslanega po pošti kot Po povzetju.
·
KREDITNE IN DEBETNE KARTICE
plačilo se
izvede preko varne povezave 3D s procesnim centrom Stripe več
·
PO PREDRAČUNU
Po oddaji
naročila kupnino nakažete na naš TRR: SI56 0312 8100 1440 405, odprt pri SKB
banka d.d., PE Škofja Loka
Znesek
predračuna poravnajte v roku ena do dva (delovna) dneva od dneva naročila.
Tretji dan bo rezervacija potekla in izdelek bomo vrnili nazaj v trgovino.
Strošek
priprave paketa in poštnine znaša v tem primeru 4,90€ in je že vračunan v
skupno ceno naročila.
·
OSEBNO OB PREVZEMU
Plačilo pri osebnem prevzemu na sedežu podjetja: Strojan d.o.o., Virlog 14, 4220 Škofja Loka. Ta možnost zaenkrat ni mogoča. Izberite druga dva plačila, ter osebno prevzemite izdelke na sedežu podjetja. V tem primeru je naročilo brez stroška poštnine.
KODA ZA POPUST
Koda za popust oziroma promocijska koda
prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine KataLonca.si.
Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem
sporočilu KataLonca ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti. Vsaka
koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem
roku, sicer je neveljavna.
UPORABA KODE ZA POPUST
-Izberite
izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
-Na
zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in
kliknete gumb ”potrdi”.
-Za en
nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
-Ko vpišete kodo za popust, se vrednost
kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga
je potrebno še poravnati.
DOBAVNI ROK
V kolikor so
naravno milo ali drugi naravni izdelki na zalogi jih lahko dobite že v treh do
petih delovnih dneh, drugače pa v roku 10 delovnih dni ali če je potrebno milo
na novo izdelati v roku dveh mesecev (kar kupca obvestimo o dobavnem roku).
DOSTAVA
Dostava
naročenega blaga je preko Pošte Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje
države Slovenije. Če se odločite za osebni prevzem v naši prodajalni v Škofji
Loki, počakajte na sporočilo, da je naročilo pripravljeno na prevzem.
STROŠKI DOSTAVE
Stroški dostave
so fiksni. Strošek dostave se izračuna v procesu naročanja in je dokončen.
Priprava paketa in strošek dostave znaša 4,90€ pri bančnem plačilu na TRR
(predračun) in/ali pri plačilu s kreditno ali debetno kartico. Pri osebnem
prevzemu blaga na sedežu podjetja je strošek dostave brezplačen kot tudi pri
nakupu nad 70,00€ je priprava paketa s poštnino brezplačna.
VRAČILO IZDELKA V 14 DNEH (Pravica
odstopa potrošnika od pogodbe)
Potrošnik
(navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven
svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga
podjetju sporoči (e-naslov:
info@katalonca.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba
navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek
vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe
in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno
vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od
pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje
blaga, ki
odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s
tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek izdelka brez poštnine. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski oziroma osebni račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo spodaj:
Naslovnik
Strojan d.o.o.
Virlog 14
4220 Škofja
Loka
Obveščam vas,
da odstopam od pogodbe v skladu s 43. členom ZVPot za naslednje artikle:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Ime in
priimek: _____________________________________________
Naslov:
_____________________________________________________
Kraj:
_______________________________________________________
Telefon:
_____________________________________________________
Datum računa
oz. nakupa za prejete artikle: _________________________
Datum prejetja
artiklov:__________________________________________
Številka
računa ________________________________________________
Številka
naročila (če obstaja):_____________________________________
Vračilo kupnine se vrne z bančnim nakazilom na posredovano številko bančnega računa:
SI56____________________________________________________________________
odprt pri banki ____________________________________________________________
Datum in podpis kupca
________________________________________________________________________
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca.
Pravico do
vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev
natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno
besedilo).
MENJAVA IZDELKA
V kolikor kupcu
ne odgovarja vrsta ali vonj mila ali drugega naravnega izdelka, ga/jih lahko
zamenja s tem, da najprej obvesti proizvajalca za vračilo. Poštnina je strošek
kupca in poštnina se ne vrača pri vračilu izdelka (se odšteje od končnega
plačanega zneska). Izdelek ne sme biti uporabljen. Biti mora v original
embalaži ter nepoškodovan. V nasprotnem primeru lahko izdelek zavrnemo.
Menjave tudi ni možno izvesti, če je
izdelek izdelan po željah in naročilu kupca.
BARVE IN VELIKOSTI MIL
Mila so ročno
izdelana in v vsaki seriji lahko prihaja do razlik v barvi, vzorcu, teži,
obliki ter raznih dodatkih,...
Prav tako so
mila ročno rezana, tako da lahko prihaja do manjših odstopanj v teži
posameznega kosa.
STVARNE NAPAKE
Kdaj je napaka
stvarna? Kadar:
artikel nima
lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima
lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je
bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima
lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec
izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec
ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se
preverja primernost artikla?
Preverja se z
drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca
oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno
napako uveljavi?
Kupec nas mora
o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh
mesecih in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne
napake se nahaja TU.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
VARNOST
·
Po
oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto.
·
KataLonca-naravna
kozmetika, Strojan d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja
točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
·
Postopek
nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na
zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako
so enake možnosti plačila.
KOMUNIKACIJA
KataLonca-naravna kozmetika, Strojan
d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo
le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila
bodo vsebovala naslednje sestavine:
·
jasno
in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
·
pošiljatelj
bo jasno razviden,
·
različne
akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav
tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
·
jasno
bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
·
željo
uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo KataLonca-naravna
kozmetika, Strojan d.o.o. izrecno spoštovala.
OCENE, MNENJA IN
PRIPOROČILA
·
Mnenja,
ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne
trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
·
Katalonca-naravna
kozmetika, Strojan d.o.o. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik
spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda.
·
KataLonca-naravna
kozmetika, Strojan d.o.o. ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so
kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi
drugim uporabnikom in obiskovalcem.
·
Z
oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe
njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali
celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico
vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli
namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali
drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja,
da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in
komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na
prodajalca.
PPRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina KataLonca-naravna
kozmetika in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na
spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati
brez predhodnega pisnega dovoljenja.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
KataLonca-naravna kozmetika, Strojan
d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost
podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko
lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec
včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo
prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali
zamenjavo naročenega artikla.
IZKLJUĆITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno
stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in
vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne
trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico
preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru
preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z
nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus
itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti
ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na
spletni strani (elektronski naslov, geslo).
PRITOŽBE IN SPORI
KataLonca-naravna
kozmetika, Strojan d.o.o.spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu
potrošnikov. KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. se po vseh močeh trudi
izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb
in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko
ali po elektronski pošti.
Pritožba
se odda prek e-poštnega naslova info@katalonca.si
. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. KataLonca-naravna kozmetika, Strojan
d.o.o.bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila
kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
KataLonca-naravna
kozmetika, Strojan d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega
spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko
vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je
tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si KataLonca-naravna
kozmetika, Strojan d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni
spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je
pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
IZVENSODNO REŠEVANJE
POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne
priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot
pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil
v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje KataLonca-naravna
kozmetika, Strojan d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino
na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na
platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na
voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o
izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega
parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi
Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.