Pogoji poslovanja



Pogoji poslovanja           

 

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Nakup je možen le v slovenskem jeziku.

 


 

Cene izdelkov

 

Vse cene v katalogu so v EUR in že vključujejo 22% davek na dodano vrednost. Prodajalec jamči, da se cena artikla od nakupa do dostave ne spremeni.

 


 

Rok veljavnosti ponudbe

 

Če ni drugače določeno pri opisu izdelka ponudba velja do razprodaje zalog. Po razprodani zalogi je izdelek umaknjen - ni viden v ponudbi ali pa je označen z ceno 0,00eur.

Pri plačilu predračuna znesek poravnajte v roku 7 dni od dneva naročila, po preteku sedmih dni, bo rezervacija potekla in izdelek bomo vrnili nazaj v trgovino.

 

 

 


 

Kvaliteta izdelkov

Dobavitelj zagotavlja, da so vsi izdelki izdelani iz kvalitetnih surovin ter da so slovenskega porekla, saj so vsi izdelki izdelani v lastni proizvodnji.

 


 

Način plačila


PO POVZETJU
Kupnino izročite poštarju ob prevzemu paketa. Ob prevzemu odkupne pošiljke vam pošta dodatno zaračuna storitev predaje paketa po njihovem veljavnem ceniku. Ta znesek ni vštet v ceno paketa. Trenutno je cena poštne storitve do odkupne vrednosti paketa 100,00eur , 0,98eur. V vrednosti nad 100,00eur pošta zaračuna 1% vrednosti paketa. Ti podatki so zgolj informativni in se lahko s časom spreminjajo. Za točnost in ažurnost teh podatkov ne odgovarjamo.

PO PREDRAČUNU
Po oddaji naročila kupnino nakažete na naš TRR: SI56 6000 0000 0252 465 , Hranilnica LON d.d., PE Škofja Loka

Znesek predračuna poravnajte v roku 7 dni od dneva naročila, po preteku sedmih dni, bo rezervacija potekla in izdelek bomo vrnili nazaj v trgovino.
 

OB PREVZEMU
Plačilo pri osebnem prevzemu na sedežu podjetja: Strojan d.o.o., Virlog 14, 4220 Škofja Loka.

 


 

Dobavni rok

V kolikor je milo na zalogi ga lahko dobite že v petih delovnih dneh, drugače pa v roku 10 delovnih dni ali če je potrebno milo na novo izdelati v roku dveh mesecev (kar kupca obvestimo o dobavnem roku).

 


 

Dostava

Dostava naročenega blaga je preko Pošte Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Če se odločite za osebni prevzem v naši prodajalni v Škofji Loki, počakajte na sporočilo, da je naročilo pripravljeno na prevzem.

 


 

Stroški dostave

Stroški dostave so fiksni. Strošek dostave se izračuna v procesu naročanja in je dokončen. Strošek dostave znaša 4,90€ ne glede na težo paketa.  Pri osebnem prevzemu blaga na sedežu podjetja je brez poštnine in tudi pri nakupu nad 50€ je poštnina brezplačna.

 


 

Vračilo izdelka v 14 dneh (Odstop od pogodbe)

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov:  info@katalonca.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.

 

Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo spodaj:

 

Naslovnik

Strojan d.o.o.

Virlog 14

4220 Škofja Loka

 

Obveščam vas, da odstopam od pogodbe v skladu s 43. členom ZVPot za naslednje artikle:

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

___________________________________________________________

Ime in priimek:     ______________________________________________________________________

Naslov: ________________________________________________________________________________

Kraj: ___________________________________________________________________________________

telefon: ________________________________________________________________________________

 

Datum računa oz. nakupa za prejete artikle: ___________________________________________

Datum prejetja artiklov:________________________________________________________________

Številka računa ________________________________________________________________________

Številka naročila (če obstaja):__________________________________________________________

 

Vračilo kupnine se vrne z bančnim nakazilom na posredovano številko bančnega računa:

SI56____________________________________________________________________________________

odprt pri banki ________________________________________________________________________

 

Datum in podpis kupca

________________________________________________________________________________

 

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

 


 

Menjava izdelka

V kolikor kupcu ne odgovarja  vrsta ali vonj mila, ga lahko zamenja s tem, da najprej obvesti proizvajalca za vračilo. Poštnina je strošek kupca. Izdelek ne sme biti uporabljen. Biti mora v original embalaži ter nepoškodovan. V nasprotnem primeru lahko izdelek zavrnemo.

Menjave tudi ni možno izvesti, če je izdelek izdelan po željah kupca.

 


Barve in velikosti mil

Mila so ročno izdelana in v vsaki seriji lahko prihaja do razlik v barvi, vzorcu, obliki ter raznih dodatkih,...

Prav tako so mila ročno rezana, tako da lahko prihaja do manjših odstopanj v teži posameznega kosa.

 


Stvarne napake

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TU.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

 


 

Varnost kupcev

Kupec po zaključku nakupa prejme v svoj poštni predal (e-naslov naveden pri plačniku) potrdilo o nakupu. Podatki o nakupih so hranjeni na strežniku in fizično na sedežu podjetja. Dostop do zgodovine naročil je možen registriranim kupcem preko povezave" Zgodovina naročil".


Poganja OpenCart
KataLonca naravna mila © 2019