Postopek naročanja
KORAKI ODDAJE NAROČILA:
Pri posameznem izdelku kupec izbere opcijo izdelka ter spremeni količino v kolikor želi več kot en izdelek.
S klikom na ″V košarico″ izdelek doda v košarico. Za dodajanje novega izdelka kupec ponovi postopek.
“Košarica” pogled v seznam izbranih artiklov. Kupec izbere ali “Pogled v košarico” ali “Na blagajno“.
Pogled v košarico: Vsebino košarice lahko kupec pregleda vsak trenutek. Izbranim izdelkom v košarici lahko kupec spremeni količine tako, da za potrditev pritisne gumb “Posodobi količine“. Glede na spremenjeno količino se preračuna celotna vrednost nakupa. Izdelek iz košarice lahko kupec odstrani s klikom na gumb “X“.
V tem koraku lahko kupec uporabi (če ima) tudi kodo kupona, darilnega bona ali pa če ga zanima sama poštnina.
Če je kupec z nakupom zaključil, klikne gumb “Na blagajno“. Če pa želi še nakupovati pa klikne na “Nadaljuj z nakupovanjem“.
KORAK 1: MOŽNI NAKUP
Na blagajni – tu kupec izbere nakup kot Nova stranka ali Obstoječa stranka.
Če kupec izbere opicijo Nova stranka , lahko kupuje kot ali “registriraj račun” ali pa “na blagajno kot gost“
– “registriraj račun” kupčevi podatki bodo shranjeni za prihodnje nakupe
– “kot gost” kupčevi podatki ne bodo shranjeni v bazo kupcev
Nato kupec pritisne gumb “Nadaljuj”.
Če pa kupec izbere opcijo Obstoječa stranka, se vpiše z svojim e-mailom in geslom ter pritisne na gumb “Prijava”.
KORAK 2: NASLOV PLAČNIKA:
Kupec vpiše svoje podate za pošiljanje pošiljke (ime, priimek, naslov, telefon, ….)
Če je “Naslov plačnika enak naslovu prejemnika” kupec označi kvadratek, v nasprotnem primeru pa vnese še rubriko
KORAK 3: PODROBNOSTI DOSTAVE.
Obakrat kupec pritisne gumb “Nadaljuj” kar ga pelje v nove rubrike.
KORAK 4: NAČIN DOSTAVE:
Kupec izbere način dostave za naročilo. Izbira lahko med Dostavo po pošti ali Osebni prevzem.
Lahko poda tudi opombe k njegovemu naročilu. Nato pritisne gumb “Nadaljuj“.
KORAK 5: IZBERITE NAČIN PLAČILA:
Iz seznama kupec izbere njemu najustreznejši način plačila (po predračunu, plačilo s kreditno ali debetno kartico, osebni prevzem ali po povzetju), spodaj potrdi, da se strinja z pogoji poslovanja trgovine ter pritisne gumb “Nadaljuj“. (OPOMBA: Trenutno ni mogoč nakup, z plačilom Po povzetju)
KORAK 6: POTRDITEV NAROČILA:
Pred oddajo naročila ima kupec možnost vpogleda v vsebino naročila. V tem koraku lahko še vedno spreminja vsebino naročila in sicer s klikom na gumb “Spremeni“, ki se nahaja ob vsakem koraku naročila. Spremeni lahko artikle, naslov plačnika, naslov za dostavo in dodaja ali spreminja komentar.
V tem koraku (če kupec izbere način plačila z kartico) vpiše v polja svoje podatke z kartice (številka kartice, veljavnost kartice, ter koda kartice) ter potrdi z lkikom na gumb POTRDI.
- Če kupcu ustreza nakup, pritisne gumb “Potrdi naročilo“. S tem pošlje naročilo podjetju.
Po oddaji naročila preje kupec na svoj elektronsko naslov pošto, da je naročilo sprejeto. V treh urah po pošiljanju naročila, ima kupec možnost naročilo preklicati, dopolniti ali zamenjati artikle. S tem kupec pošlje elektronsko pošto podjetju, kaj želi narediti glede naročila. Po preteku 24 ur je naročilo sprejeto in oddano v obdelavo. Podjetje nato v roku 48 ur od prejetega naročila obdela naročilo in preveri dobavne roke za posamezni artikel in naročilo. Naročilo ali potrdi naročilo ali pa zavrne (o tem obvesti kupca). V primeru, da se dejansko stanje ne ujema z naročilom si podjetje pridržuje pravico, da preko telefona ali elektronske pošte obvesti kupca o poteku obdelave naročila. Na podlagi dogovarjanja se sprejme skupna odločitev o zaključku naročila.
- V kolikor se pa kupec premisli in ne želi zaključiti nakupa, lahko kadarkoli zapusti stran in ne nakupuje več. S tem naročilo ni nikjer shranjeno.