Pogoji poslovanja
POGOJI POSLOVANJA
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. Nakup je možen le v slovenskem jeziku.
CENE IZDELKOV
Vse cene v katalogu so v EUR in že vključujejo 22% davek na dodano vrednost. Prodajalec jamči, da se cena artikla od nakupa do dostave ne spremeni.
ROK VELJAVNOSTI PONUDBE
Če ni drugače določeno pri opisu izdelka ponudba velja do razprodaje zalog. Po razprodani zalogi je izdelek umaknjen – ni viden v ponudbi ali pa je označen s ceno 0,00€ oz. pripisom ni na zalogi.
KVALITETA IZDELKOV
Dobavitelj zagotavlja, da so vsi izdelki izdelani iz kvalitetnih surovin ter da so slovenskega porekla, saj so vsi izdelki izdelani v lastni proizvodnji.
NAČINI PLAČILA
KREDITNE IN DEBETNE KARTICE
plačilo se izvede preko varne povezave 3D s procesnim centrom Stripe več
PO PREDRAČUNU
Po oddaji naročila kupnino nakažete na naš TRR: SI56 0400 0027 8693 357, odprt pri OTP banka d.d., PE Škofja Loka
Znesek predračuna poravnajte v roku ena do dva (delovna) dneva od dneva naročila. Tretji dan bo rezervacija potekla in izdelek bomo vrnili nazaj v trgovino.
Strošek priprave paketa in poštnine znaša v tem primeru 6,50€ in je že vračunan v skupno ceno naročila.
OSEBNO OB PREVZEMU
Plačilo pri osebnem prevzemu na sedežu podjetja: Strojan d.o.o., Virlog 14, 4220 Škofja Loka.
V tem primeru je naročilo brez stroška poštnine.
KODA ZA POPUST
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine KataLonca.si. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu KataLonca ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti. Vsaka koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.
UPORABA KODE ZA POPUST
– Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
– Na zaključku blagajne v okence ”promocijska koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb
”potrdi”.
– Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
– Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
DOBAVNI ROK
V kolikor so naravno milo ali drugi naravni izdelki na zalogi jih lahko dobite že v treh do petih delovnih dneh, drugače pa v roku 10 delovnih dni ali če je potrebno milo na novo izdelati v roku dveh mesecev (kar kupca obvestimo o dobavnem roku).
DOSTAVA
Dostava naročenega blaga je preko Pošte Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Če se odločite za osebni prevzem v naši prodajalni v Škofji Loki, počakajte na sporočilo, da je naročilo pripravljeno na prevzem.
STROŠKI DOSTAVE
Stroški dostave so fiksni. Strošek dostave se izračuna v procesu naročanja in je dokončen.
Priprava paketa in strošek dostave znaša 6,50€ pri bančnem plačilu na TRR (predračun) in/ali pri plačilu s kreditno ali debetno kartico. Pri osebnem prevzemu blaga na sedežu podjetja je strošek dostave brezplačen, kot tudi pri nakupu nad 50,00€ je priprava paketa s poštnino brezplačna.
VRAČILO IZDELKA V 14 DNEH (Pravica odstopa potrošnika od pogodbe)
Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (e-naslov: info@katalonca.si ), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Potrošnik blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Preizkušanje blaga, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se t sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek izdelka brez poštnine. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski oziroma osebni račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
V izjemnih primerih, ko izdelki niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup izdelka z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika na elektronsko pošto. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega izdelka enake ali višje vrednosti.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo spodaj:
Naslovnik
Strojan d.o.o.
Virlog 14
4220 Škofja Loka
Obveščam vas, da odstopam od pogodbe v skladu s 43. členom ZVPot za naslednje artikle:
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
Ime in priimek: _____________________________________________
Naslov: _____________________________________________________
Kraj: _______________________________________________________
Telefon: _____________________________________________________
Datum računa oz. nakupa za prejete artikle: _________________________
Datum prejetja artiklov:__________________________________________
Številka računa ________________________________________________
Številka naročila (če obstaja):_____________________________________
Vračilo kupnine se vrne z bančnim nakazilom na posredovano številko bančnega računa:
SI56____________________________________________________________________
odprt pri banki ____________________________________________________________
Datum in podpis kupca
________________________________________________________________________
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti ali ga osebno prinese na naslov prodajalca.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
MENJAVA IZDELKA
V kolikor kupcu ne odgovarja vrsta ali vonj mila ali drugega naravnega izdelka, ga/jih lahko zamenja s tem, da najprej obvesti proizvajalca za vračilo. Poštnina je strošek kupca in poštnina se ne vrača pri vračilu izdelka (se odšteje od končnega plačanega zneska). Izdelek ne sme biti uporabljen. Biti mora v original embalaži ter nepoškodovan. V nasprotnem primeru lahko izdelek zavrnemo.
Menjave tudi ni možno izvesti, če je izdelek izdelan po željah in naročilu kupca.
BARVE IN VELIKOSTI MIL / KOZMETIČNIH IZDELKOV
Mila so ročno izdelana in v vsaki seriji lahko prihaja do razlik v barvi, vzorcu, teži, obliki ter raznih dodatkih,…
Prav tako so mila ročno rezana, tako da lahko prihaja do manjših odstopanj v teži posameznega kosa.
STVARNE NAPAKE
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
– artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
– artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
– je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v dveh mesecih in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TU.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
VARNOST
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo prejeto.
KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.
KOMUNIKACIJA
KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo KataLonca-naravna kozmetika,
Strojan d.o.o. izrecno spoštovala.
OCENE, MNENJA IN PRIPOROČILA
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Katalonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih prodajalec pregleda.
KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni prodajalca ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in prodajalcu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Prodajalec ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu prodajalca, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na prodajalca.
PPRAVNO OBVESTILO
Spletna trgovina KataLonca-naravna kozmetika in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.
OMEJITEV ODGOVORNOSTI
KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).
PRITOŽBE IN SPORI
KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@katalonca.si . Postopek obravnave pritožbe je zaupen. KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o.bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si KataLonca-naravna kozmetika, Strojan d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje KataLonca- naravna kozmetika, Strojan d.o.o. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.